Analiza statystyczna

Analiza statystyczna

Na podbój świata konsumentów

Rozejrzyj się wokół siebie. Od puszki ze znanym napojem gazowanym
o charakterystycznym smaku, po reklamy nowej marki ubrań sportowych w Twojej ulubionej przeglądarce internetowej – każdego dnia widzisz setki produktów i procesów, które ulepszyła analiza statystyczna i jej pochodne.

Biznes kręci się wokół konsumenta, poznaj go

            Aby osiągać zyski z podejmowanych w Twoim biznesie decyzji musisz wiedzieć,
w jaki kontent uderzyć. Kim są Twoi konsumenci? Czym się interesują, jakie style życia prowadzą? Jakie decyzje zakupowe podejmują. W końcu, czy wybór Twojego produktu będzie dla nich decyzją spontaniczną, czy są przywiązani do Twojej marki? Czy cena Twoich produktów jest dla nich odpowiednia, a w związku z tym jak długo utrzymasz się z ofertą na rynku?

Czy już znasz odpowiedzi na te pytania? Jeśli nie to zatrzymaj się na chwilę nad propozycją, jaką podaje Ci nauka – analizy statystyczne, to rozwiązanie, które może okazać się idealnym dla środkiem na osiągnięcie lepszych wyników sprzedażowych, pozyskanie nowych grup konsumentów lub zdobyć lojalność tych, którzy już poznali Twoje produkty.

Dedykowana biznesowi analiza statystyczna pozwala lepiej zorientować się
w rzeczywistości konsumenckiej i sprawdzić, jak funkcjonuje marka na rynku, z perspektywy innej niż pracownik przedsiębiorstwa.

Co można uzyskać dzięki badaniom?

Po przeprowadzeniu kilkuetapowych badań, podczas których wskazuje się konkretną próbę osób którą chcemy zbadać; konstruuje się precyzyjny kwestionariusz ankiety ukierunkowany na cele jakie chce osiągnąć firma oraz wskazuje źródła, skąd będą czerpane dane statystyczne można dowiedzieć się:

  • Jakie opinie o naszej marce mają klienci,
  • Czy przeprowadzone kampanie reklamowe przynoszą zamierzony skutek,
  • Jakie jest ryzyko odejścia naszych klientów do konkurencji,
  • Czy nasi klienci są lojalni wobec naszej marki
  • Czy istnieje ryzyko niewypłacalności klientów i analizować ryzyko kredytowe.

 

Eksperci dla biznesu

Odpowiedzi na te i wiele innych pytań można uzyskać dzięki złożonym metodom analizy statystycznej. Najlepsi specjaliści marki Biostat®, dzięki sprawdzonym i innowacyjnym narzędziom, jakie proponuje analiza statystyczna od 15 lat wspierają największe przedsiębiorstwa z różnych gałęzi biznesu, aby wprowadzić je na kolejny stopień rozwoju.

Dzięki rozbudowanym metodom:

  • analiz zależności zjawisk,
  • przeprowadzania testów statystycznych i analiz porównawczych,
  • statystyk opisowych,

wraz z uwzględnieniem procesów społeczno-gospodarczych; możesz liczyć na wsparcie
w interpretacji wyników, prognozowaniu efektów Twoich przedsięwzięć i rekomendacje najlepszych rozwiązań.

Comments are closed.